アルタ Aruta

流通の世界は今、新しい波を迎えようとしています。単にモノを作り売ればよい、という考えではユーザー意識に対応できません。
消費者の変化、多様化、分衆化といった環境の中で、見えないニーズを透視することが、営業の中でも最短課題となってきました。
私達の眠っている感性と自由な遊び心の中で培われた創造力で、生活遊空間を見つめ、フレキシブルで自由な想像力をはばたかせ、積極的に行動します。

The distribution industry is about to enter a new wave. The idea of simply making and selling products cannot respond to user awareness.
In an environment of consumer change, diversification, and decentralization, it has become the shortest task in sales to see through invisible needs.
With the creativity cultivated in our dormant sensibility and free playfulness, we look at the living and play space, let our flexible and free imagination fly, and act positively.

関連記事

  1. キハラ KIHARA

  2. 木村硝子店-Zizi

  3. つかもと Tsukamoto

  4. 松野屋 yanaka

  5. 丸伊製陶 へちもん

  6. 三陶 Santo

お問い合わせはこちらContact